
Verschenen in schuttersproat 23, najaar 2009
Gisteravond zat ik in Westervoort in de kerk. Mijn vrouw Kitty is actief bij de vormselwerkgroep en 15 kinderen ontvingen deze avond het sacrament van het vormsel. Het was een fijne viering. Zo’n viering waarbij je het gevoel krijgt dat er toch iets van de “geest” over de aanwezigen neerdaalt.
Lees verder




